fredag 29 oktober 2010

Halloween at IEGS 2010

Ja, jag tog tjuren vid hornen i år och klädde ut mig. Fattar ni? Tjejen som hatar maskerader klädde ut sig! Jag hade dock stöd av Angelica, aka min andra halva. Jag måste faktiskt erkänna att det känns lite tomt nu, jag känner mig inte riktigt hel if you get what I mean. Uppmärksamheten och skratten vi drog till oss i matsalen och i korridoren var svårslagna, fan vad jag njöt. Annars var det absolut roligaste att sitta bakom Karro på provet, samt turen till och på tunnelbanan med henne. Det är inte ofta man har sällskap av en vindruveklase. Här får ni då ytterligare ett exempel på hur jävla fotogenisk jag är. Snyggast ever. Riiiight...

Bilder snodda av Bela och Karrobarrobajskorv.

1 kommentar:

Isaura sa...

Haha, och jag läste inte heller ditt innan jag namngav mitt! ;)