tisdag 5 oktober 2010

I before E except after C

Jag fick en sådan där kick nyss om att jag ska göra mitt projektarbete i trean i Sydamerika. Förstår ni vad coolt det skulle vara? 7700 för två veckor i Costa Rica exklusive flygresa, inte alls omöjligt. (Ta det lugnt Jennie, vi ska också åka. Även om det vore ganska roligt att dissa dig för barn som inte pratar engelska, men oj jag glömde- du pratar ju inte heller engelska!). Haha fy fan vad jag är taggad på framtiden, allt känns så jävla bra trots att jag inte har en aning om vad jag ska göra. Eller jo, jag ska bli bäst och tjäna pengar, det vet jag.
Nu taggar jag med Gubben i lådan för cross country-running:en senare idag. Ska åka vid elva, klockan är bara halv tio och jag har redan hunnit vara vaken i två timmar- känns bra.

Inga kommentarer: