lördag 2 oktober 2010

Sasasasasasaturday

It's freakin' lördag idag och jag vaknade 06.14 och var hur pigg som helst. Tro nu inte att jag gick upp då, pappa väckte mig så bra vid halv nio-rycket och sa att frukosten var klar. En minut senare kom Muminmamman inspringades i rummet och sliter av mig täcket och säger "Jag är döden, jag är här för att hämta dig. Du ska laga mat idag!". Fullkomligt normalt, för laga mat ska jag. Till ikväll. Trerätters at my place, du är inte bjuden. Cheesecake:n gjorde jag igår, laxen är förberedd så den är bara köra in i ugnen ikväll och gazpacho:n till förrätt tänkte jag göra...typ nu. Det blir nog bra, om inte gästerna är kräsna. Fan, där sprack det...

2 kommentarer:

Hej. sa...

Din rubrik fick mig bara att tänka på hon Sassa i idol. (Det är nog lite sorgligt.)
"Sassabrassamandelmassa!". Vet inte hur många gånger juryn har sagt det nu.

/Insatt_tjej_93

Fanny sa...

Hahahahahaha!

/Trött_men_ganska_inte_så_insatt_tjej_93