tisdag 19 oktober 2010

Bromance

Ni vet Bromance av Tim Berg? Jag rådiggar den! Mest för att den låter som Donkey Kong på Nintendo 64, åhh, Nintendo 64- det var tider det...
Har varit sjukt jävla duktig från att jag kom hem från skolan och skrivit klart paragrafen om innebandyns historia. Visste ni att den förmodligen härstammar från the Mimac Indians i Nova Scotia under tidigt 1800-tal? Nej det visste ni inte (kanske för att det är hockeyn som har sitt ursprung där men innebandyn är ju liksom en popular recreation av hockey). Fan vad glad jag är att jag valde att lägga 200 av mina 300 individuellaval-poäng på Specialidrott A, för det första för att det är ett lättförtjänt MVG, för den andra för att det gör att jag kommer läsa 100 poäng mindre än alla andra nästa år och för det tredje för att det är så satans roligt.
Gud vad jag känner att ni älskar att läsa om mitt plugg. Verkligen. Åker till träningen om en halvtimme, i dag ska det springas. Det där kommer jag få äta upp senare.

Inga kommentarer: