tisdag 26 oktober 2010

Done

Jag skickade precis in min special sport essay till Mr. G och det känns som att jag har gjort heeelt fel. Trots att jag läst den åtta gånger högt, inte direkt hittat något att ändra, följt de något diffusa instruktionerna och att jag inte brukar göra allt för dåliga arbeten så känns det som att jag har glömt något. Gosh, jag får trösta mig med att jag var klar i fredags och att killarna förmodligen började igår kväll då de var dumma nog att skriva en separat uppsats till engelskan istället för att göra en skitbra och lämna in till båda. Hmm, nu är den klar och geografin till på torsdag så gott som gjord. Fan hörrni, visst känner vi att min framförhållning blir bättre och bättre? Att jag sedan ligger en aaaningn efter i svenskan och inte pluggat till matteprovet på fredag behöver vi inte prata om, det skulle ju bara förstöra den fina stämningen. Fuck, latinpostern måste vi fixa också...

Inga kommentarer: