onsdag 20 oktober 2010

Vart är den då?

Det är knappt några moln på himlen över Värmdö och temperaturen ligger långt över nollan. Den där snön kan ju bring it on så får vi se. Elementet bredvid mig på bussen är i alla fall jättevarmt, det tackar jag för. Vet ni, jag älskar att gå in på internet kvart över sju. Det är så jävla lugnt (inte för att min/mitt Facebook är så där jätteaktivt, det händer ingenting numera). Som nu till exempel, nu kunde jag i lugn och ro titta på ett filmklipp på mig själv när jag lackade på träningen igår. Visserligen utan ljud, jag tror inte att de andra bussresenärerna vill lyssna på när jag skriker att folk är nonchalanta och oengagerade när de inte plockar bollar. Fan vad mycket bilar det är ute, Skurubron kommer rasa när som helst. Hmm, ska jag köpa en onsdagsmorgonchoklad eller en onsdagsmorgonskaffe idag? Kaffe låter bra...JA! JAG FÅR EN GRATIS IDAG! WOHO! HIGH SCORE! WIN! SUCCESS! Typ. Kärlek till kaffekorten med stämplar.

Inga kommentarer: