torsdag 7 oktober 2010

I throw my Spanish in the air sometimes- saying ayo, no comprendooo

Vi dansade salsa på spanskan imorse och ni som känner mig vet vilken ångest jag fick när jag fick veta det precis innan. Total ågren, mental ohälsa all the way. Jag sög. Eller, mina höfter sög- det andra vara bara ganska halvrackigt men vet ni? DET VAR SÅ JÄVLA ROLIGT. Grejen är att om det är något jag alltid velat vara kick ass på så är det att dansa salsa, verkligen. Så nu har jag bestämt mig för att jag någongång i mitt liv ska ta salsakurser och bli värsta hips don't lie. Typ, man måste ju sikta någonstans. Jesper säger att jag ska skriva att han var jättebra. Jag skulle säga jätteporrig men det var säkert trevligt för Jackie aka Shakira (eller Kyckling, båda går bra). Fick nyss veta att killen från N3B som lärde oss håller i salsaklasserna för att kunna skriva det på sin university application. Smart kille.

2 kommentarer:

JAckie sa...

jag gör udda nr grejerna på frågorna saken och du dom som är even. hejdå jag vill sova

Fanny sa...

Fuck you jag bestämmer.