måndag 18 oktober 2010

Nu kör vi!

Klockan är nio över nio och det är 51 minuter kvar till tio! How logic of me... Nää men nu kör vi med uppsatsen! Jag har pluggat så det stänker om det sedan jag kom hem (synd bara att jag kind of har pluggat lite fel saker men allt plugg är bra plugg, säger vi) så varför inte köra kvällen ut? All fokus på English B och Special Sport den här veckan för ett MVG is all that matters. Om jag är duktig och skriver en sida om vilka problem innebandyn bidrar med till samhället (HAHA tillåt mig skratta), ja då är det tack och god natt och jag kan somna med känslan över att jag är stolt över mig själv. Hmm, jag ändrar mig- att vara nöjd med sin prestation is all that matters. Sedan om det resulterar i ett G eller MVG är skitsamma för känslan av att man gjort sitt bästa slår allt. Tänk på det hörrni, jobba på självkänslan hellre än på arbetet men om arbetet sedan är vertyget till det förstnämnda- skitbra bonus!

Inga kommentarer: