fredag 1 oktober 2010

Gammal och grå

Mamma ringde mig på bussen imorse och det enda jag tänkte när jag såg det var "Men idiot...". Jag svarade:
- Aa men grattis då...
- Haha tack så mycket!
- Asså jävla mupp, jag ska ringa dig, du ska inte ringa mig.
- Men jag skulle bara kolla så att du inte glömt bort haha.
- Jag hade tänkt att ringa lite senare, klockan är fem i åtta på morgonen och jag har ont i huvudet.
- Nähä du skulle ju ringt när du vaknade!
- Klockan 6? Äru dum eller?
- Hihihihi!

Så aa, hon fyller år i dag. Det var ju en väldans tur att hon påminde mig för det hade jag ju aldrig kommit ihåg, speciellt inte när jag köpte present för flera hundra igår. Om det är någon som vill adoptera henne så går det bra, kontakta mig på fanny93_50@hotmail.com eller skriv en kommentar. Hon är ganska lätthanterlig, förutom om man inte städat rummet- då kan hon bli lite jävlig.

Grattis mamma, se till att göra en god tårta på söndag.

1 kommentar:

Cicci sa...

Grattis till henne!