onsdag 25 juni 2008

Drop dead gorgeous

Fan vad snygg jag känner mig! Har en tendens att känna mig som snyggast direkt efter träning och idag har jag varit grym. Cyklade en sisådär 2,6 mil och satan vad fräsch man blir. Inte för att svettlukten är så trevlig men den här känslan att man faktiskt gjort något som främjar hälsan får man värsta kicken av. Tänk att vara träningsnarkoman. Då kan man ju gå ut i civilisationen hur som helst! Åhh, du vackra tanke... Turen blev tillsammans med min hycklare till plastpappa (han låter alltid som den största miljöprofeten i världshistorien när vi sitter vid middagsbordet och diskuterar, men det slutar allt som oftast med att vi kommer på honom att göra precis tvärtemot) och hans väldigt egna farbror Staffan. Heter man Wrigge i efternamn verkar det vara lag på att bli så speciell man kan. Hoppas Tuva också blir så. Hoppas hon flyttar ut i skogen. Hoppas hon får skägg.
Igår kväll var vi då hos moster Bella och käkade lite middag tillsammans med min andra moster från Skånelandet och hennes sambo. Har kommit på att skånska kan vara ganska fint, dock inte om man är från Malmö. Har inte varit i Helsingborg på flera år man kanske blir det en liten tripp i augusti, roligt, roligt.
Jaja nu ska jag inte fördriva eran tid något mer idag, tjolahopp!
Nu ringer Frida och säger att det är grillning ikväll, trevligt.

Inga kommentarer: