torsdag 5 juni 2008

Och så det här med betygen...

Jaa, vad skall jag säga. Min resterande halvår är förstört. VG efter VG efter VG var vad jag fick höra idag. Jävla medelmåtta. Jag känner mig verkligen så och det kanske många tycker är ren bullshit men för mig är det inget att vara stolt över. Usch, shoot me. Men det värsta stavas nog O-S-C-A-R W-I-E-S-L-A-N-D-E-R. Den sabla muppen sa i höstas att han KOMMER höja mitt VG till ett MVG men att han inte vet när. Vad får jag nu? Gissa tre gånger! Om han ändå SKA höja mitt betyg så är det väl ingen som helst poäng med att skjuta upp det? Tre MVG:n blev det i alla fall och spanskan kommer också bli så. Svenskan får jag veta på måndag och på torsdag har jag hela listan. Ingen idé att räkna poängen, då blir jag ändå bara missnöjd. Jag var nog den enda i hela klassen som inte höjde mig i något. Kanske kan bero på att jag inte hade något G förra terminen. Och what the heck, inget G nu heller- Wohoo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tråkigt att se din inställning till ditt idrottsbetyg. Du har kapacitet för ett högre betyg än VG men att det är utlovat är inte sant.Med den inställningen och den andan du skriver ditt inlägg i så tycker jag att det saknas en hel del ödmjukhet som är viktigt när det gäller idrotten. Du kan bättre F! Kom igen i årskurs 9 och visa vad du kan även när det gäller att vara idrottssocial och inom ämnet fair play. Mvh Oscar