måndag 30 juni 2008

Puh...

Dagen till ära har en liten fulare version av mig städat som en galning. Sedan klockan 12 har jag rensat bokhyllor, torkat av badrum och dammsugit lister. Det är inte så där jättesuperduperroligt när man väl sitter där med 20 gamla kvällstidningar (nej, jag skämtar inte. I min hylla låg det MINST så många) i famnen, men satan vad fräsht det blir när man är klar. Och tomt. Jag skulle tagit före-och efterbilder så hade ni fått se helvetet på jorden förvandlas till ett avverkat Rent Hus-objekt. Börja nu inte göra upp små idéer om att jag gjorde det utan anledning, no way in hell that would happen. Det kommer nämligen finnar hit ikväll (inte utslag). Hundmänniskor kan man också kalla dem. De ska ockupera min halva av huset ett bra tag nu så jag får sova tillsammans med Muminmamman till på onsdag (pappa åkte till sin broder i Halmstad imorse och kommer hem då). Då det kommer vara stora läskiga mördarhundar i detta rum så blir det förmodligen ingen mer blogg på några dagar. Maybe att jag vågar mig in men räkna inte med det. Just nu sitter jag och lyssnar på två bråkande 8 veckors boston-valpar och funderar på att skaffa öronproppar. Kommer (kanske) lite bilder senare på dogsen men nu blir det till att åka iväg och handla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, låter som att du kommer få några bra dagar framför dig!

Anonym sa...

Japp! ;)