onsdag 4 juni 2008

Onsdag idag

Precis som för två veckor sedan. Vet inte hur det var med det förra veckan men man måste kanske inte veta allt här i världen. Fick reda på två oförändrade betyg idag. MVG i engelska och VG i matte, är glad att jag inte sänkte mig i det sist nämda (min värld hade förmodligen inte varit så kulig då). Stötte på trevliga konf-Klara i skolan idag och det visade sig att hon skall börja i 8m (alltså 9m) till hösten. Tänk om jag inte hade konfirmerat mig. Då hade jag nog kännt mig helt out när alla som egentligen inte känner varandra springer runt och pratar hej vilt. Bra val Fanny!
Försöker just nu, för hundrasjuttioelfte gången, synka in låten "Low" med Flo Rida och T-Pain i min nagellacksmålade iPod men det sabla aset vill inte. Snart hamnar den i väggen...

2 kommentarer:

klara (också konfen) sa...

du är så trevlig du med fanny :D
kraaam

Phanny sa...

Jaa! En läsare, tack (i dubbel bemärkelse) för att du rädda min dag :D