fredag 6 juni 2008

En dag vid poolen i solen

Just nu ser jag ut som en somalier. Så här brun har jag nog inte varit på flera år, trevligt, trevligt. Har målat klart en staketdel idag och kanske kan räkna med lite tillskott i resekassan. Håll tummarna!
Läste i båda Aftonbladet och Expressen idag om branden uppe på Nelson. Får syn på en liten bild där Kevin och Robin Brown i 9nånting står och ser ledsna ut. Nu ska ni veta att jag alltid har varit ganska oempatisk men på sista tiden har det faktiskt blivit bättre och jag tyckte uppriktigt sagt synd om killarna. Tänk om mitt hus skulle brinna ner. Nej usch, bort hemska tanke. Får även höra en intervju med Haris i samma klass som filmat branden. De får nog ta och prata med kuratorn Linda som jag just nu får se är tonårsexpert och svarar på frågor på sidan alltombarn.se. Inget roligt inlägg men kanske ska det finnas plats för sådana också ibland.

Inga kommentarer: