fredag 27 juni 2008

Till alla små äckel där ute som envisas med att ha lösenordskyddade bloggar!

Japp, för det är precis vad ni är! Det tråkiga är att ni egentligen inte är det (det ser jag nämligen i min kristallkula från Lidl). Till exempel Rebecca i 8/9m eller Emma från konfen. De två är inte alls några äckel utan ett par väldigt trevliga prickar som tyvärr fått en lite sämre idé. Eftersom att jag är väldigt egoistisk, så kan det ju vara så att min aggressioner skulle gå över om jag fick deras lösenord. Därmed skiter jag i vad alla andra tycker, huvudsaken är att jag blir glad. Så om ni två vill och lovar dyrt och heligt att ni inte skriver nåt skit om mig (absolut inte för att jag tror ni gör det) så kanske ni på något sätt kan se till så att jag får lösenordet.
Märker just nu att jag låter ganska arg men jag sitter här och skrattar åt mig själv för att jag för de första är för feg för att fråga själv, och för det andra för att jag är så allmänt störd att jag orkar bli upprörd över en sådan här sak.

Inga kommentarer: