söndag 15 juni 2008

Insåg...

...nyss att det förra inlägget kanske var lite för skrytit även för min smak. Förlåt, förlåt men sån är jag. Inget att gör åt. Här sitter jag och tittar på klockan, den är 22.39. Har varit på Munkholmen i helgen och ser därför helt vild ut i håret. Man kanske skall ta sig en dusch? Eller inte.
Nu känner jag att någon undrar vad jag har för tröja på mig just nu. Ja du, jag har en vit piké-tröja på kroppen. Visste ni förresten att det från början hette piquet? Och visste ni att grundarna till Puma och Adidas hette Rudolf och Adolf Dassler (inte kassler), var bittra fiender och som grädden på moset också var bröder? Nu vet ni. Har spenderat kvällen med att komma på namn till alla valpar våran kennel någon gång i framtiden kommer att få. Men inga jävla Pricken och Snuttis här inte. Sådana namn får vi nämligen kräkningar av. Nej, här är det fína hundar, döpta efter städer och i vissa fall även länder. Och nej igen, inga Örebro eller Säffle, oroa er inte.

Inga kommentarer: