tisdag 24 juni 2008

Joho minsann

Det blev ett inlägg till, och vet ni vad jag just upptäckte? Att spottet blir rosa om man äter jordgubbar. Japp, sådana intressanta saker består min vardag av. Sitter just nu och dricker en kopp kaffe utblandad med gammal grädde. Usch och fy och blä- inte gott, inte gott. Jag tror nog att den hamnar i handfatet nu. Sedan upptäckte jag en till sak också för en stund sedan. Amanda i laget bloggar också, och jag måste faktiskt säga att hon är duktig. Fick reda på 4 saker av lite större intresse för mig:
Hon gillar Foo Fighters
Hon gillar Ugly Betty
Hon avgudar mitt hus
Hon verkar veta hur man fixar html-mallar
Hon använder blogspot

That´s right folks- våga vägra blogg.se!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och nu fick vi alla andra reda på en till sak om Fanny: HON KAN INTE RÄKNA TILL FEM!!!!!!