söndag 31 januari 2010

Bra Fanny!

I dag har jag varit jävligt duktigt. För det första har jag sammanfattat allt till ekonomiprovet imorgon (det vill säga det som inte ligger kvar i skåpet). Frågan är om jag hinner öva. Jag kommer ihåg när vi hade Franska Revolutionen i åttan och jag skrev ett kompendie på 7 sidor. Jag satt i tre dagar men hur många gånger hann jag faktiskt läsa det jag skrivit? En.
Det andra jag har gjort är att uppdatera mitt personliga brev, ska ju på intervju på tisdag. I och för sig känner jag verksamhetschefen men en fräsig presentation är aldrig fel. Muminmamman som just nu sitter och sållar bort 100-tals ansökningar om dagen sa att hon skulle kalla mig på intervju på en gång om hon bara fått läsa brevet. Fine att hon är min plastmamma, men jag har en känsla av att det inte är därför. Måste bara höra av mig till referenserna och kolla om de fortfarande vill stå med.

Anledningen till att jag inte skrivit CV är att jag inte har haft några anställningar.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lilla vännen....kom till personalvetaren för proffsråd vettja!

Ida C sa...

Lilla gumman, du har mycket att lära