lördag 30 januari 2010

Byt?

Jag förstår mig inte på folk som gång på gång blir missnöjda när de är nyklippta och sedan går tillbaka till den värdelösa frisören. Herregud, om det nu inte blir snyggt så är det ofta ett bevis på att den som klippt inte vet vad den håller på med och ser vad som blir snyggt eller inte. Och vem vill betala för inkompetens?
En sak som jag älskar (förutom att jag blir nöjd med håret) med stället vi går till är att det bara får vara en kund i salongen samidigt. Så jävla skönt när uppmärksamheten riktas endast på en själv för är det inte så det ska vara? Det är ett serviceyrke och då ska kunden få den service den betalar för.

Så, byt frisör om ni är missnöjda (och gärna till en som ger en massa roliga produkter att prova).

2 kommentarer:

C sa...

Hej!
Du har en award att hämta hos mig, läs mer här: http://cruelty.blogg.se/2010/january/fick-en-award-av-angelica.html#comment

(hhöhöh)

Ida sa...

Anna är bäst! Så det så!