söndag 3 januari 2010

Grattis Hanna!

I dag fyller Hanna (Wiik) 17 så ni som känner henne borde gratta om ni inte redan gjort det.
What about today? Ingen aning. Trodde vi skulle till stan och shoppelishoppa lite mer men jag vet inte, det verkar inte så. Om ni undrar så köpte jag en vanlig randig lång t-shirt från Vila samt en...ja, jag vet inte vad det är igår. Tänk er en oversize collegetröja. Ta bort luvan, kapa av armarna ovanför armbågen, öppna upp den i mitten och skit i dragkedjan, dra så att den blir längre baktill och sy på lite roliga sömmar. Typ. I mörkblått, från Object Clothes, 49 Euron.
Nu kom jag på att om jag inte använder upp alla pengar jag har kvar så skulle jag kunna köpa mig det där halsbandet från Björg Jewellery. Fast då måste jag bestämma mig för vilket och det blir ju inte så jävla lätt. Det betyder att jag måste välja vilken text som passar mig bäst. Oh crap...
  • "Keep smiling, it makes people wonder what you´re up to"
  • "I tried being reasonable. I didn´t like it"
  • "Even when I´m wrong, I´m right"
  • "Don´t be square"
Jesus Kristus, nu fick jag ångest. Gick in på hemsidan. Dumt gjort. Antar att jag får köra rådslagning med mig själv under det kommande året om vilket som är finast. Och det är ingen höjdare ska jag säga er...

(Länk till Björg)

1 kommentar:

Rebecca sa...

Jag har flera smycken från Björg, de är verkligen fina och personliga. Jag tycker du ska köpa ett, alla tre passar dig :)