fredag 22 januari 2010

En fråga till Z

Zeltite, har du några vänner överhuvudtaget? Man börjar ju undra för nu har jag haft din telefon hemma hos mig i några dagar och det har inte kommit ett enda sms eller samtal. Och sim-kortet sitter i så skyll inte på telefonen. Okej om du har bett folk att inte ringa, men alla kan du väl inte berättat för? Och hur många kommer ihåg om någon plötsligt säger "Jag har ingen mobil för tillfället för jag är klantig och tappade den i snön ute på landet så smsa inte och fråga om vi ska gifta oss."? Inte många. Men jag vet inte, kanske är det så att det är mina kompisar som är extremt glömska. Nää. Du har inga vänner, så måste det vara. Om du vill så kan du få låna mina Facebook-kompisar, det känns ofta bra för stunden.

Nu var jag på väg att ta upp min mobil och smsa till Zeltan och säga att hon ska läsa min blogg. Jag har en känsla av att det inte hade fungerat.

Inga kommentarer: