måndag 11 januari 2010

Måndag, I´m lovin it

Vi hade bara en lektion i dag så helt deppig är jag inte. Och när lektionen dessutom är rolig och solen skiner är det faktiskt helt okej att åka till stan fram och tillbaka.
En annan sak jag gillar är min uppdatering och jag känner på mig att ni gör detsamma. I fredags gästade vi farbror, i lördags såg vi Fish Tank (sjuk film det där, tänk er en sådan man analyserar med skolan och med noll underhållning), busringde och upptäckte att vi kanske skulle börja bädda när klockan var halv fyra på morgonen. Bra idé. I går, söndag, spelades det match. Inga kommentarer.
Så, nu vet ni.
Träning i kväll med damlaget.
Ni hade inte behövt läsa det här inlägget, jag är ledsen att jag förstörde några minuter av era liv.

1 kommentar:

jennie sa...

Det är ingen fara