söndag 31 januari 2010

Jag trodde att det var ett pris

Men vad Cicci gav mig var egentligen en sådan där skicka-vidare-grej. Men det är trevligt det också (i väntan på Blog Awards menar jag).

Den som får denna award skall göra på det här viset:
  1. Lägg in awarden på din blogg.
  2. Länka till personen du fått den av.
  3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv.
  4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
  5. Länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har fått en award.

7 saker om mig själv:

  • Jag pratar ofta med mig själv. Och då menar jag riktiga diskussioner.
  • Jag kunde slicka mig själv i näsan när jag var liten, nu måste jag ta hjälp av handen.
  • Jag kan USA:s alla delstater och respektive huvudstäder.
  • Jag är lika bra på innebandy som jag var för ett år sedan. Tragiskt.
  • Jag måste vara Sveriges mest rojalistiska tonåring.
  • Jag bröt ihop när jag fick 36/37 på Europas huvudstäder i 6:an. Jag hade av misstag skrivit Island istället för Reykjavik.
  • Den här listan skulle kunna fortsätta i all oändlighet, jag tycker ju faktiskt att jag själv är en fulländad människa.

Jag orkar inte skicka vidare, för det första för att Cicci redan hade valt två av mina kandidater och för det andra för att jag måste gå och snyta mig.

Ha ett trevligt liv.

2 kommentarer:

C sa...

HAha jag trodde också att det var ett pris när jag fick den! Tänk vad fel man kan ha (fast lite pris var det kanske hehe)

Phanny sa...

Haha ;)