söndag 8 mars 2009

Blä

Sitter som värsta mähät och har bara lust att se allmänt sur och uttråkad ut för tillfället så jag tror jag gör det. Eller inte sur men likgiltig och uttråkad. Stirra rakt ut i luften och tycka att allt är trist även om det inte är det. Dubbelblä. Match nyss, trippelblä. Laget var great men gjorde jag någon nytta? Njet. Vi vann i alla fall med 3-1 efter mycket om och men och flygturer och arga blickar och onödiga ord från publiken och utvisningar och trasiga smalben och bla bla bla... Ännu ett blä. Fast vad som däremot INTE är blä är att jag nu officiellt har en egen tandborste hos Sara. Det gillar vi.
Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv och mina ben (kan även ägna en tanke åt Jennies ben).

5 kommentarer:

Anonym sa...

naaaaw, vilken tur att vi har varandra att kämpa med och för!

Anonym sa...

Ohja, vi kan bli varandras psykologer plus att du kan få hälften av pillerna jag för hoppningsvis kommer få av farbror doktorn<3

Anonym sa...

hmm, arga blickar fanny syftar på mej? ;)

Anonym sa...

Japp :)

Anonym sa...

yaaaaay, generöst av dig fancy :D