måndag 16 mars 2009

Houston, we have a problem!

Det kliar under foten och jag orkar inte ta av mig skon. What to do? Skita i det.
Sitter i datasalen och har för första gången INGENTING jag MÅSTE göra på profiltiden, alltså kan jag göra lite vad jag vill. Redovisade vårt arbete om Organic Products imorse och ni kan ju gissa om jag fick en eller två hjärtinfarkter. Tre var svaret.
Om en timme är det slöjd och efter det skall jag, Jennie och Jennies kompis Malin iväg till Body Joy och spinna lite. Skönt att köra lite annan träning än bara innebandy med tanke på mina onda ben. Efter det är det lite spanskapluggande (hör och häpna!) och SO-läsande till imorgon. Sp-prov på onsdag och såklart har vi prov på samma saker vi haft i ett år. Fick ett extremt utbrott när vi fick lappen med vad vi skulle kunna så nu har jag fått Kataríína från Gbg att göra nåt annat åt mig. Särbehandling me like!

Och vet ni en annan sak? Ikväll är det säsongstart för Lost! Klockan 22.40 en tisdag, hallå! Det går ju inte, det måste väl ändå TV4 fatta. Onsdag klockan 21.00 har det alltid varit. De kanske har tappat tittare men så bli det när man har uppehåll i ett år mellan varje säsong.

Inga kommentarer: