måndag 23 mars 2009

På tal om fötter

Så är hela Sickla fullt av vita sneakers! Vill ha nya! Vill ha rena! Men då kommer det massa surkärringar till vuxna och säger att jag inte ska ha skor med för tunn sula på grund av smalbenen. Klart jag förstår varför men...det är ju fint. Kollade runt lite och fick se att Fred Perry skorna har dubbelt så tjocka sulor som Lacostes skor har. Yay! Och då menar jag inte de här baota dojorna som gör att man får hej-jag-äter-vätskedrivande-medicin-fötter (inget fel med det), utan de lite nättare tjejmodellerna. Det här en nog en av de två sakerna jag gillar mest med våren- sol och nya sneakers. Kom på att jag även vill ha röda skor men i nästa sekund talade jag om för mig själv att det faktiskt står ett par vita skor med röda snören i garderoben. Eller så köper jag ett par till i sommar...



Inga kommentarer: