torsdag 19 mars 2009

Ni kanske reagerade

På att jag i måndags skrev att det var säsongsstart för Lost samma kväll. Det var fel. Såklart. I tisdags däremot kom serien igång igen. Veckodagarna är inte det lättaste att lära sig kan jag tala om. Men en sak kan jag, årstiderna i ordning. Någonting som några i laget hade VÄLDIGA problem med. Skillnaden mellan vår och höst var tydligen lite knepigt.
Men det är något som inte stämmer för tillfället. Allt går utför och vart det kommer sluta har jag ingen aning om. För andra gången den här veckan har jag mjukisbyxor på mig i skolan. I tisdags hade jag sådan vidrig mensvärk att jag gick hem och bytte innan idrotten (gick efter det hem för dagen) och idag skall jag träffa farbror doktorn. Vill undvika det som hände sist. Skulle kolla knäna hos sjukgymnasten och hade självklart jeans på mig. Det var bara till att le och ta av sig byxorna. Not happening again. For sure (inte "shore" som bloggare envisas med. Det betyder kust). I och för sig har jag inte fixat benen sedan i måndags... tur att jag tog med lite Body Butter. Snart är det idrott, jippietihoo!

Inga kommentarer: