söndag 29 mars 2009

Sunday huh? Then where´s the sun?

Jag är trött, fryser som en jävla gris och har ont i höften. Trött är jag för att vi spelade GH World Tour till 2 i morse. Fryser gör jag för att jag nyss duschat men blev utkörd av en tråkig surkärring (även känd som Mamma). Och ont i höften har jag för att jag åkte till Järfälla med en trasig madrass och utan pump. Fast det där med pumpen löste sig, blev lite yr men ingen har väl dött av att blåsa upp en madrass. Ni kanske undrar varför man åker iväg med ett trasigt liggunderlag? Jo för att heter man Fanny tänker man att "det är ju bara en natt, skit samma att jag vaknar på golvet". Hm... Jag får skylla mig själv.
Temat för helgen var- musik... Yay! Inte. Kunde ingen ha sagt det lite innan? Jag har dock kommit på en sak (som vanligt) och det är att gospel är jättekul att lyssna på.

Vet ni vad? Jag orkar inte skriva mer så jag struntar i det här och somnar till Amazing Race istället. God kväll.

Just det, grymt av Helena Jonsson att vinna världscupen!

2 kommentarer:

mli sa...

Klart du får gissa, fast du gissade fel :P

Jennifer sa...

hihhi gulligt fanny :)