söndag 22 mars 2009

Vanlig dator

Haha nu känns den vanliga dataskärmen ENORM. Värsta widescreen. Om helgen:
Det startade med loppis vid COOP med klassen, sedan iväg till Vendelsö för att spela match (vi förlora med 4-1 och med risk för att låta som "ni-vet-vem" så kan jag säga att vi faktiskt var lika bra, förutom på den punkten som avgör allt- det här med att göra mål. Dessutom är jag för första gången på mycket länge nöjd med min egen insats). Efter det flögade, Jennies ord för flög, jag snabbt hem för att packa väskan och duscha. Fam. Ullberg var på ingång för att hämta upp mig. McDonalds, snack om allt möjligt, choklad och Robinson avslutade dagen. Tror vi somna runt halv tolv och likförbannat är jag lika morgonpigg som vanligt. Halv åtta- Good morning Sunshine! Tur då att jag hade mina läxböcker och iPoden med mig i och med att Sara sov två timmar till. Gick i och för sig ner till de andra kvart i nio, två timmar läxor efter förra veckans pluggande- hmm nej du. Äta frukost och göra sig i ordning för ännu en match, denna gång mot Älvsjö. Rörigt så in i helvete och så står det plötsligt 0-2. Men. 1-2. 2-2. Yay, vi kom 2 i serien och chansen på slutspel finns faktiskt. Om Vendelsö drar sig ur (de har gått vidare i en annan serie också) är det vi som går vidare. Bara det inte krockar med cupen...

Inga kommentarer: