onsdag 25 mars 2009

Onsdag idag

Borde det vara, om det var tisdag (fredag tänkte jag skriva) i går. Hände det något kul? Nationella uppsatsdelen i engelska, solsken...typ. Joo, och att ett helt gammalt Lär-gäng träffades på bussen. Jag(KVB), Kalle(KVB), Linnéa(Kunskapsskolan), Philip(Ösby-9C) och Felicia(Ösby- 9A). Det är så kul för även om man inte har träffats på ett halvår så pratar man precis som vanligt, som om vi fortfarande gick i samma klass. Förutom Felicia som mest stod och skrattade haha. Det var roligt det. Alltså att vi träffades, inte att just Felicia skrattade. Get it? Nej, det gör inget.
Imorgon är det beep-test. Fakk. Bara jag inte bryter ihop som förra gången. Som tur är skall jag köra en annan variant- springa runt, runt i hallen så länge jag orkar. Allt för att inte belasta benen för mycket (way too many start-och-stopp under beep-testet).
Nu skall lilla jag hoppa in i duschen och sedan i säng. God natt!

Inga kommentarer: