måndag 2 mars 2009

Vad jag har gjort? Nada...

Vad i helvete har hänt med mina smalben sedan igår? Får hela tiden plötsliga små skelettattcker lite här och var. Tänk er att det stoppas in små knivar i benet och så ut igen, ungefär så känns det. Och det konstiga är att det kommer när jag inte belastar benen alls. Att sitta på en stol och dingla kan väl knappast ses som ansträngande? Oj vad jag ska trycka i mig antiinflamatoriska piller när jag fått veta att jag har en kraftigt utvecklad benhinneinflamation. Eller ännu coolare, en stressfraktur som alla friidrottare har. Fast då måste man antingen vila jääääääättelänge eller åka till Dr. Helfet i New York och operera och få en robotsko (se bilden). Det är ju i och för sig ganska passande att en amerikansk läkare heter Helfet...
Men jag antar att det bara är att stå ut till den 19, Idrottskliniken here I come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj, Fanny. Det här ser inte bra ut :p. Det är nog bäst att du amputerar hela benet på en gång :D

Anonym sa...

Japp, jag tror det är bäst så ;)