tisdag 9 november 2010

Censur, nej tack

Fy fan, fy fan, fy fan. Jävla fittväder. Jävla fitta, allt och alla är fittiga idag. Mitt liv är jätteroligt, ja visst. Och vet ni en bra sak? JO ATT DET ÄR SÅ JÄVLA BLÖTT UTE ATT MAN KAN DRÄNKA SIG! Mamma ändrade sig och tyckte att jag minsann kunde ta mig till träningen själv, tog upp mobilen vid busshållplatsen och läste att träningshelvetet är inställt. Bara att traska hem igen då, bara att blöta ner fötterna ännu mer och bara att bygga på en förkylning. Skitbra! Fy helvete vad jag fryser om fötterna, fy helvete vilken dålig dag det här är, fy helvete för att det är skola imorgon. Hmm...är jag inte på bättre humör snart så sjukanmäler jag mig imorgon och stannar hemma. Jävligt tråkigt med tanke på att vi ska börja med idrottspsykologi på specialidrotten men det skiter jag i nu. Frågan är om jag ens kommer kunna ta mig till skolan imorgon, alla verkar ju ha så svårt att förflytta sig på grund av vädret.

Inga kommentarer: