söndag 28 november 2010

Lägg av nu

Om ni inte redan visste det så är jag möjligen Sveriges mest rojalistiska 17-åring. Förstår ni då hur arg jag blir när folk börjar gräva i kungafamiljens privatliv? Som boken Carl XVI Gustaf- Den Motvillige Monarken till exempel. Vilken uttråkad och attention-kåta människa skriver en hel jävla bok om Kungens förflutna? Om påstådda otrohetsaffärer för 20 år sedan? Vad ska det vara bra för? För det är ju inte så att gubben kommer abdikera bara för att han påstås ha haft kul med Camilla Henemark. (ÅHH JÄVLA HELVETE VILLKEN IDIOT VAR DET SOM UPPFANN MOBILT BREDBAND, NU FÅR JAG SKRIVA OM HELA JÄVLA SKITEN! AAAAAAA JAG KOKAR AV ILSKA, SNART SKJUTER JAG NÅGON!) Nu har jag i och för sig inte läst boken så jag kan inte säga om dess egentliga syfte är att ifrågasätta kraven på den blivande monarken och kungabarnen eller inte, men av reaktionerna av boken i efterhand att döma så ser vi att det som lyfts fram är det påstådda skvallret om kungens privatliv, självklart på grund av medias förkärlek för snask. Och som nu ikväll, TV4 ägnade en hel satans timme åt att researcha sönder Walter Sommerlaths nasse-affärer under andra världskriget, Silvias PAPPAS nasse-affärer! Inte Silvias egna! Fine om det visat sig att Drottningen var den som sympatiserar med nazisterna, men vad fan spelar det för roll om hennes sketna pappa gjorde det? Ska vi slänga ut henne ur Sverige efter 30 år? SKULLE INTE TRO DET! Har du ett svar på frågan varför? så får du mer än gärna förklara för mig.

2 kommentarer:

Frida sa...

JAG HåLLER MED! JAG BLIR FAN ILLA TILL MODS NÄR FOLK KRITISERAR DEM; AAAAAH

Fanny sa...

Bra! Mer monarki till folket!