måndag 15 november 2010

Inte lätt att vara trasig i skallen

Förlåt mamma, du är inte efterbliven. Du är en IEGS-förälder, det är meningen att du ska bli arg när jag säger att du är dum i huvudet för att du inte fattar mina omdömen. Hon hade bland annat problem med detta "Fanny has shown herself to be a diligent and well motivated student. Fanny has shown an enthusiastic approach to all aspects of her work, she has made excellent progress throughout the year. Fanny displayed well developed research and analytical writing skills producing an excellent genetics essay. Her verbal presentation and debating skills are very well developed. Fanny has shown the ability to work safely in a laboratory situation, with an excellent labratory report submitted. To continue her good progress, Fanny should maintain her keen and conscientious approach in Natural Science B." Det enda hon förstod fullt ut var "Fanny, du är väldigt skärpt på Latinet. Du verkar förstå mönster väldigt väl. Jag är väldigt nöjd. Dock är du ibland lite busig när du tappar fokus. Försök busa mindre :)".
Ähh, jag måste ju också få ha lite kul ibland. Ofta. Alltid. På alla lektioner. Hihi tänk om alla skulle be mig busa mindre- fett tråkigt vi skulle ha.

Inga kommentarer: