måndag 22 november 2010

Promenadväder va?

Jag sov fem timmar i natt, fick gå upp två timmar tidigare än vad jag skulle ha gjort för att skriva ett prov som visade sig vara ganska lätt, cp-svenskalektion där det enda jag lärde mig var att man kan åka buss till Solna Centrum om man inte gillar att gå, inställd latin, färg på fingrarna efter att jag och Andrea gjort den mest fierca texten ever bredvid house-skölden, bekräftelse av lärarna är vi är bästa inters någonsin AND SO ON. Hmm...sov ni också skitdåligt i natt? Läste på Facebook att det inte bara var jag.

Mamma hämtar mig snart, ska käka och sen gå den där ökända introduktionskursen på tre och en halv timme för körhandledning. Haha precis, jag har kört högst illegalt hittills. Yay me. Kommer hem halv tio ikväll, jag tvivlar på att jag kommer orka skriva då.

Inga kommentarer: