måndag 29 november 2010

What a make up

Ångerfylld bild va? Ja, det tycker jag också. Jag tycker dessutom att han är väldigt lik vår beloved statsminister men det är en annan femma. Den kommer ifrån Tidningskungen.se där vi nyss fixade en av mina julklappar (byte från Populär Historia till Världens Historia, hehe). När man har gjort en så kallad julklappsprenumeration och betalat och hela tjosan, ja då får man även chansen att skicka med en liten fin hälsning till personen man köpt till. Det fanns "Grattis", "Krya på dig", "God Jul" och så vidare yadayadayada. Och så fanns den här ovan- "förlåt mig".
Nästa gång jag har gjort någonting dumt och vill be någon om ursäkt ska jag skicka den här hälsningen:

Det här kanske bara var hysteriskt roligt i mitt huvud, jag vet inte.

Inga kommentarer: