onsdag 17 november 2010

Onsdagen den 17:e november!

Först när jag skrev "17:e november" kom jag på att mormor fyller år idag. För det jag egentligen skulle skriva var att ikväll smäller det- klockan 17.45 händer det som vi väntat på i en halv jävla evighet! HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PT. 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förstår ni hur underbart det här är? Förstår ni hur jag kommer sitta och hoppa i biostolen under reklamen? Förstår ni hur jävla bra det kommer bli? Har ni sett att trailern är så bra att det förmodligen blir 2010-års största happening? Åhhh jag döööööör! Hade skolan inte varit så korkad att de spärrat YouTube (men inte Facebook, öhh?) så hade jag lagt in den officiella trailern till båda delarna, Gud den är så bra.

Men innan det hinner vi med lite Leadership (där Ida ska lära mig spela Harry Potter-låten på piano!), måla lite King House Corridor (eller ska vi säga Gryffindor Corridor? Ja det gör vi) med de andra inters:erna och lite middag med en del av odödliga 9int.

Inga kommentarer: