lördag 13 november 2010

Kom tillbaka

Hmm, det var något skitkul jag skulle skriva. Något helt befriat från allt vad vett och common sense heter. Synd att jag inte kommer ihåg vad det var, jag tänker mest för eran skull. Haha just det, jag sprang (hahahaha) in på Löplabbet idag för att köpa en vattenflaska. Just då var båda gubbarna i butiken upptagna med andra kunder (men hallå, vad äre för jävla stil?) så jag fick springa runt där inne själv för att försöka hitta en flaska. Grejen var att jag ganska fort insåg att det inte fanns några så jag styrde stegen mot dörren. Då ropar ena gubben plötsligt HEJ DÅ! och bränner av värsta smilet. Jag blev lite chockad och tittade på honom som om han var dum i huvudet och vinkade lite osäkert. Fan vad snabbt jag ryckte upp dörren sekunden efter. Dit går jag inte tillbaka.

Inga kommentarer: