onsdag 10 november 2010

You're gonna watch me

Nu har jag suttit i en hel satans timme med att försöka hitta bilder i datan och på Facebook som jag vill framkalla i svart-vitt och hänga upp i svarta ramar på väggen ovanför sängen. Alltså, ni anar inte hur svårt det är. Jag måste på något sätt begränsa mig, vilket innebär att jag bara tar med bilder på folk, med andra ord inga landskapsfotografier eller konsertbilder. Sedan måste man hitta ungefär lika många bilder på alla. Man måste även tänka på att bilderna ska ha tagits vid ett tillfälle eller av en person som jag har något med att göra- hard as hell. Det får inte heller vara för många då det probably blir lite dyrt. Får leta vidare i andra datorn och desstom skanna in några stycken, typ världens finaste balfoto. ÅHHHH TRAILERN TILL HARRY POTTER GÅR PÅ SPOTTAN! Shit, jag ryser varje gång jag hör den! I alla fall, jag funtar på om jag ska göra collage av bilderna och ha typ två eller tre större tavlor istället för 25 mindre, vad tycker ni dear friends? (Som tidigare nämnt förväntar jag mig inga svar men det vore ganska trevligt) Just det, har ni tänkt på hur mycket bilder det finns på en själv som man inte har en jävla aning om i andras datorer? Creepy.

Inga kommentarer: