fredag 19 november 2010

Las hojas secas caerán y cuando llegue abril

Jag har återupptäckt varför jag en gång bestämde mig för att Josh Groban har världens finaste röst. Fick för mig att lyssna igenom all latinomusik jag har på iPoden och så slog det mig att jag har två på spanska som just han sjunger, fråga mig inte varför han gör det. Shit också, nu är jag sådär fast igen, vill lägga mig under täcker, somna och lyssna på repeat tills jag tröttnar eller måste gå på toa. Måste faktiskt säga att det är vid sådana här tillfällen man är glad att man valde spanska i sexan och inte typ tyska. Förlåt Frida, tyska är bra att kunna men inte speciellt fint.
Just det, jag somnade förut och vaknade upp med ett öga på höger kind. Så går det när man leker Pans Labyrint och inte plockar ut ögonen ur händerna när man är klar.

Inga kommentarer: