torsdag 18 november 2010

TGIF on Friday!

Imorgon är det fretak och Ida kommer hit vid halv nio och låter sig bjudas på mat! Ska försöka hitta någon ful film jag kan hyra, några tips (alltså, ni behöver inte lägga ner någon energi på att kommentera för det är ni ändå så jävla värdelösa på)? Jag älskar att Ida frågade mig om vi skulle göra något, that doesn't happen too often in my life om man säger så. Senast någon frågade mig var typ i början av oktober. Haha fett patetisk tjej, därför blev jag så nöjd när någon uppenbarligen satt ord på det (tack Amanda för rånet av textsnutt):

There's a point in life when you get tired of chasing everyone and trying to fix everything, but it's not giving up. It's realizing that you don't need certain people and their crap.
Haha god natt för i helvete önskar den sjukt osköna tjejen! :D (Jag gör inte smileysar annars, det här är ett undantag)

2 kommentarer:

amanda. sa...

Svar: Haha löve it! :D
Fast vet inte om jag kan förlåta dig för att du rånade den..

Fanny sa...

Förlåt, du kan få godis när vi går på konserten ;)