onsdag 17 november 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows!

GOSH SÅ BRA DEN VAR! Alltså, det var liksom perfekt- för det första var den inte sååååå spännande att jag mår psykiskt dåligt över att nästa film kommer i juli. För det andra så var det ingen äckligt retande cliffhanger som gjorde en flyförbannad. För det tredje vet jag vad jag vill ha i julklapp- en flygande kvast såklart! Det har jag ju i och för sig önskat mig varje år men nu känner jag att tomten är på min sida. För det fjärde förstår jag inte stylingen av huvudpersonerna att all and will never do. För det femte så ska jag erkänna en sak: jag är ju liksom inte en sådan som gråter till filmer, rent principiellt. Jag skrattar åt dem som gråter if you get me. Men alltså, Harry Potter är inga vanliga filmer. Jag storböla när Dumbledore dog i förra filmen och nu när Dobby dog GICK det liksom inte att hålla sig. Söta lilla Dobby med jääättestora skor. Usch jag börjar nästan gråta när jag tänker på det. Men alltså ja, spring och se filmen för fan- ni kommer älska den.

Bussresan var sjuk...t kul. As always. Jag tycker lite synd om de som satt runt omkring oss, de kanske inte uppskattade våra minnen från mellanstadiet (och asgarven som följde).

Inga kommentarer: