tisdag 30 november 2010

Nu vet jag!

Nu kom jag på varför jag är så sur- jag har sockerbrist! Det är så här förstår ni, att förra veckan åt jag sjukligt mycket socker och fick som ni kanske läst sockerfall under skoldagarna. Därför har jag Pressbyrå-fri vecka den här veckan. Förstår ni hur mycket pengar jag kommer tjäna? (Inte spara- tjäna) Aa men i alla fall, jag har alltså inte fått i mig så mycket socker som min kropp är van vid, det är därför jag är sur. And guess what? Jag blev gladare efter att jag ätit en banan och en mandarin. Fast, glad blev jag inte för jag fick mandarinsaft i ögat, men jag blev mindre sur inombords liksom.

MER SOCKER ÅT FOLKET (och så fick alla diabetes och dog, mihi jag borde bli författare)!

2 kommentarer:

Evelina sa...

Jag tycker snarare du borde satsa på att bli komiker, Fanny!

Fanny sa...

Problemet är att jag har världens minst stöttande vänner på den fronten, folk som inte uppskattar ordvitsar är skräp. Men tack ända :)