måndag 29 november 2010

På tiden?

Jag har kommit på att jag vill köpa en ny klubba. Den som jag spelar med börjar tappa färgen rejält (kanske för att jag sitter och skrapar bort den under matcherna?) efter tre år och den andra som är precis likadan fast med en annan look är...stel. Dessutom har jag känt mig så elak mot min gamla klubba de gånger jag fått för mig att spela med den nya som jag haft i två och ett halvt år så det funkar liksom inte. ANYWAY- jag är sugen på en helt ny klubba. En Unihoc och det mina vänner, är stort. Har haft fyra Salming-klubbor och att då byta märke bara sådär är not so undramatic. Ni som inte spelar innebandy tycker säkert att jag är sinnessjuk men nej, det är jag inte- det bara är så, man byter inte huxflux. Gick in på Assists hemsida och hittade dessa:Unihoc Badge Curve 1.5, flex 26, 1200:-. Kan hända att flexen är för hård men när började jag egentligen lyssna på rekomendationer, tjejen som spelar med en klubba som är en decimeter för lång?
Unihoc Badge Curve 1.5, flex 29, 1000:-. Hehe, kan man få med vitt blad?


Unihoc Player SQL Twin Curve 2.0, flex 26, 1500:-. Tjejer ska tydligen inte ha mer än 1.5 på curven så alltså är den här för sned. Dessutom är flexen för hård pluuus att den är lite väl mycket Matrix Reloded för min smak.

Så hörrni, det blir till att släpa sig till Assist efter jul (med andra ord efter att man har köpt alla julklappar). Jag längtar lite.

Inga kommentarer: