fredag 24 oktober 2008

Aldrig ska jag få lyckas

Spanska: Fick mitt spanska-prov idag- 96,5/100,5. Aldrig kan jag få alla rätt. Visst om det hade varit saker jag inte kunnat men nu var det två poängs rent slarv och två poängs halvt ovetande. Risken är också att det inte blir några fler prov i spanska i år. Katarina från Gbg funderar på att strunta, hon vet tydlingen ändå hur alla ligger till i och med lektionerna. Jaja bättre lycka en eventuell nästa gång.
Svenska: Och med tanke på MVG:n så fick jag idag veta att jag ligger väldigt, extremt, jättebra till för ett i svenska- genom Ramin. Han hade nämligen frågat Stefan vad jag har för betyg och han hade svarat så glatt så. Ungefär 10 minuter senare får jag också veta...
Idrott: Blev det inget av idag. En förkylning som gör att jag har ont i precis hela kroppen stoppade min annars vilda kropp. Men jag var i gott sällskap- läraren (förövrigt bästa på skolan) hade igår tränat då det plötsligt smällde till i halsen. Svullen var hon och prata kunde hon definitivt inte. Usch, usch men då var det ju tur att jag och Ramin är så jäkla bra att vi ställer upp och tar hand om en grupp var. Förresten kan jag berätta att tabletten Mucoangin rent ut sagt förlamar munnen och tar bort all känsel, inte att rekomendera.
Gymnasie: Wohoo! Förra året var intagningspoängen på Internationella Kunskapsgymnasiet bara 255 och alla sökande kom in, alltså var det bara 39/40 platser som blev fyllda. Vi får ju hoppas att det är så i år också.
Nu: Är det snart Idol!

Inga kommentarer: