torsdag 2 oktober 2008

Lååång helg, hela tre dagar

Nu ska alla bli spygröna av avund. Ok, är ni med? Bra, för jag ska nämligen till Gotland imorgon och slipper därmed en extra skoldag. So long suckers! Fast i och för sig så sket sig mitt liv en stund i eftermiddags så det kanske är jag som är en sucker? Det var så att jag frågade Lena om hon hade rättat våra prov och om man kunde få veta resultatet. Jovisst kunde vi det.
- Ehh nu ska vi se...du fick VG+. Jättebra *glad gubbe*.
- Jättebra?! Fan också. Nu kommer jag gå hem och grina *uppgiven gubbe*
- Nej, nej, nej det får du absolut inte göra!

Joho! Jag grinar hur mycket jag vill och jag kände faktiskt hur det stockade sig i halsen. Men, världens mest töntiga gråt bröt inte ut, Lena lät så positiv på rösten att det stannade i just halsen. Jag får helt enkelt skriva MVG+ på det kommande SO-provet för att få mitt MVG i betyg, inget mer med det.

Inga kommentarer: