fredag 10 oktober 2008

No headline

Det är egentligen meningen att jag ska bowla nu. Men det bidde inte så. De jag skulle gått med hade för tillfället inga pengar och då blir det svårt. Laserdome var det nya förslaget men mina benpipor kommer gå av på minst tre ställen om jag springer med vanliga gympaskor utan sula. På träningen igår fick vi veta laguttagningen till matchen på söndag. Jag stod inte uppskriven. Trodde först att det berodde på att jag inte tränade i tisdags och Sara som satt bredvid mig blev en lite upprörd. Hon viskade:
- Men hallå! Varför är inte du med??? Fan vad arg jag blir. ****** är ju liksom uttagen!
- Mm, men det är deras (tränarnas) problem. Så är det ibland.
- Asså nu blir jag förbannad!
Klas säger:
- Och Sara Ö och Fanny (och någon mer) räknar vi som lite sjuka så ni får inte spela.

Jaha. Det var så det låg till. Då är det ok, det tänker alltså spara mig till senare *ser nöjd ut*.

Inga kommentarer: