fredag 10 oktober 2008

When we take it too far

Marika säger:
Hur kommer det sig att en så cool brutta som du sitter framför datan vid denna tidpunkt?
Fanny Fuckface säger:
Det undrar jag också. En anledning är att polisen har extra hårda narkotika-kontroller ute i helgen.
Marika säger:
Aha, men droger är inte coolt (särskilt inte när man blir stoppad i tullen).
Fanny Fuckface säger:
Joo, alltså det är ganska coolt om man inte blir tagen. Jag vet, tro mig. Jag kommer in överallt på Värmdö nu.
Marika säger:
Jahapp, kul för dig.
Fanny Fuckface säger:
Har du tänkt på att alla våra diskussioner leder till knark?
Marika säger:
Har du någon gång blivit stoppad i tullen då? För jag har...
Fanny Fuckface säger:
Shit! Berätta, vad hände?!
Marika säger:
"I was so high I did not recognize"
Marika säger:
När vi var i Tallin så hamnar jag en bit bort från familjen på vägen hem.
Fanny Fuckface säger:
Jag förstår...
Marika säger:
Så tulltjänstemannen tar mig åt sidan och frågar om jag reser ensam.
Marika säger:
Så det var inte pga droger eller sprit som jag blev stoppad.
Fanny Fuckface säger:
Aa, de tror att du var en prostituerad estniska?
Marika säger:
Jepp, trafficking.
Fanny Fuckface säger:
Fan att du inte fick nån ersättning för Box 21.
Marika säger:
Jepp, storyn är väldigt lik min.
Marika säger:
Fast när han hörde vilken utmärkt svenska jag hade när jag ropade på mamma släppte han mig.
Fanny Fuckface säger:
Aha, horan och bordellmamman har tagit smygkurser innan resan.
Marika säger:
Vill du se mitt förfalskade pass?
Fanny Fuckface säger:
Jaa! Åhh kan inte du hjälpa mig att fixa ett? Vi kan ju kolla på South Park-sidan på eventuella utseenden.

Visst är vi lika?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hah lika som bär ;)

Anonym sa...

Och du som inte tog mig allvarligt... Det är sällan jag ljuger ska du veta ;)
(fin gubbe, mkt lik faktiskt)