onsdag 29 oktober 2008

Grattis

Till moster min som fyller år. Har för mig att hon är 72:a så hon borde fylla 36.

Och till Michelle som nu officiellt är med i statslaget! Hon fick svar i måndags så från och med nu känner jag en person som har chans att bli kändis i en liten krets på flickor 93 i Innebandysverige.
Ni som undrar hur det gick för mig kanske kan gissa. Gick inte vidare till tredje omgången (andra för mig) men Micha var pro och klarade både den och uttagningen efter. 25 stycken blev det tillslut men det är bara 15 som är uttagna till varje match så jag får hota henne med något så att hon ger gärnet på sl-träningarna, förslag på skrämseltaktik någon?

4 kommentarer:

Anonym sa...

aa men bor man i Kalix så komer det snö i October. : )

Anonym sa...

Hihi jaa. Tack så mkt:D

Anonym sa...

hahah, tackar funny <'3 jag SKA ge järnet nästa! ska visa att man inte behöver bra kondis alls för att komma med i stadslaget ;D

Anonym sa...

Haha då kan ni ringa in mig också, om det skulle fattas folk menar jag. Skulle nog se jättebra ut med någon som står framför mål matcherna i ända bara för att få peta in bollen ;)