måndag 6 oktober 2008

Home

Är hemma från Gotland och sitter just nu och gör något jag inte får- sågar av Lizettes ben. Eller kanske inte men jag bloggar på lektionstid och jag gissar att Stefan inte uppskattar sådant. Tråkig kille det där. Hur trevlig som helst utanför klassrummet men när dörrtröskeln blir överkliven är det en bitterfitta kom kommer in (och när jag säger bitterfitta är det inte så illa som det låter utan bara en bra utfyllnad vid brist på ord). Skriver ett inlägg när jag kommer hem till pappa senare idag, fram tills dess får ni vara glada att ni slipper en klass där alla sitter och skriker och tycker att de är coolast i världen när de hotar andra. Jag menar, JAG är ju coolast i världen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bäst, hmmmm not... (Långt ifrån) :D! GOgogogogog you can do it baby!

Anonym sa...

Som ni ser är Kalle lite av ett offer.